gri saçla savaşan besinler

Yapraklı Yeşiller

Sizin temel B vitaminleri almak için koyu yeşil yapraklı sebzelerde için ulaşır.Kafa derisi olan oksijeni ve besinleri, kırmızı kan hücrelerinin üretimi için B-6 Vitamini ve Vitamin B-12 dayanır. Saç rengi tüm hormonlar ve Vitamin B-2 hormon üretiminde önemli bir oyuncu hakkında da

Çikolata

Saç renginin kaynağı – Bakır melanin üretimi için gereklidir. Gibi, bakır eksiklikleri saç gri neden olabilir. Bakır kadar yük, tatlı bir tedavi için ulaşır. Semisweet çikolata bakır gücünü paketleri; ek bakır yönünden zengin besinler mercimek ve mantar bulunur.

Somon

Bu deniz elyaf sağlıklı bir saç temel sağlar biraz sürpriz böylece Somon sık sık onun sağlık yararları için lanse edilir. Somon bulunan selenyum sağlıklı tutamlarına için gerekli hormon üretimini düzenlemeye yardımcı olur. Bu eser mineral boot serbest radikalleri savaşır.

Karpuzu

Özellikle ve çilek – – Çilek C vitamini C vitamini ekstra bir destek almak için lezzetli bir yol vardır (saç köklerinin içinde bulunan) kolajen üretimini ve yaşlanma süreci ile bağlantılı olmuştur serbest radikallerle savaşır yardımcı olur. Ek antioksidan vitaminler A vitamini (bence turuncu ve sarı meyve) ve E vitamini (fındık ve fasulye gitmek için) içerir.

Badem

E vitamini ve bakır bir on-the-go artırmak için badem ulaşmak. Onlar orta-yemek munchies ve çalışmaların bir dizi mücadele etmek kolay bir aperatif olduğunu badem tüketimi daha kötü LDL kolesterol düzeyleri yardımcı olabileceğini düşündürmektedir