Hızlı Kilo Kaybetmek

Ağırlık Hızlı Nasıl Kaybedilir?

hızlı kilo kaybetmekDürüst olalım, kilo kaybını düşündüğümüz çoğu zaman, hızlı kilo kaybı  nasıl olabilir diye düşünüyorsunuz. Eğer dürüst  iseniz, bu sizin mümkün olduğunca,  kalorileri az miktarlar da olan  yemek tariflerini arıyorsunuz demektir.  Hızlı kilo kaybında bu yöntem , ancak sık sık tekrarlanıyorsa ya da sadece  birkaç günden fazla sürmüyorsa bu tarz yöntemler geri tepebilir. Hızlı kilo kaybı için , yavaş yaklaşımı tercih eden hemen hemen her diyetisyen tavsiyeleri göz ardı edilmemelidir.

İdeal kalori kadınlar için günde 1200 kalori ve erkekler için günde 1800 kalori üzerine kalori alımını tutmaya çalışmalısınız. Bu, sağlıklı, daha güvenli ve aslında bazı kalıcı olumlu yaşam tarzı değişikliklerin de kullanmanız gereken bir yöntemdir. Hızlı kilo kaybetmek için Kalori hesap makinesi kullanarak kalori ihtiyaçlarını belirleyebilirsiniz. Diğer bir deyişle, sizin kaybettiğiniz  ağırlığa uzak tutmak için oldukça yardımcıdır. Tek tük yeme ya da sizin iştahınızı kıracak az besin değeri ile belirli gıdalar ile kendinizi kısıtlamadan daha kolay kilo verebilirsiniz.

AÇLIK

hızlı-agırlık-kaybetme

hızlı kilo kaybetmek

Besinlerin azalmasıyla vücudunuza tedarik edilen kaloride doğrudan azalmış olur hızlı kilo kaybetmek planı üzerinde ki en önemli nokta budur. Neden? Ancak bazı kişiler de kalori azalmasından besinlerin azalmasından dolayı sık sık açlık meydana gelir. Bu tarz acıkmalar genellikle karbonhidrat ağırlıklı beslenmeler de olur. Aynı kaloriler de beslenen iki insanı ele alalım biri günlük aldığı kaloriyi karbonhidratlardan diğeri ise proteinlerden alarak günlük kalori miktarını tamamlamış olsun.  Günlük kalorisini karbonhidratlarla tamamlayan kişi proteinle tamamlayana göre daha sık acıkır. Bunu nedeni karbonhidratların proteinlere göre kan şekerini daha hızlı yükseltip düşürdüğü için kişi de açlık belirtileri daha sık gözükür. Bu yüzden diyetler de daha çok protein ağırlıklı beslenmelisiniz. Ancak tek taraflı beslenerek sağlığınızı tehlikeye atmamalısınız. Düzenli bir şekil de karbonhidrat protein oranınızı ayarlayarak sağlıklı bir şekil de kilo verebilirsiniz.

YAN ETKİLER NELERDİR

 

 

Kişiler de yanlış beslenme ve diyetler sonucun da vücutta sarkmalar, ciltte yaşlanma belirtileri, saç derisin de kepeklenme, göz altın da morluklar, ağız çevresin de yaralar, tırnakların zayıflayarak kolay kırılması, saçlar da kuruluk gibi bir çok olumsuz durumla karşılaşabilirsiniz hatta bu durum ileri ki boyutlar da kişiler de erken menposa kadar giden ciddi vakalar yaşanabilir.

Hızlı kilo kaybetmek ve riskleri nelerdir

Hızlı kilo kaybı vücutta aşırı fiziksel talepleri yerleştirebilirsiniz. Hızlı kilo kaybı tehlikeleri  diyet zamanın uzunluğu ile artar. Muhtemel riskler şunlardır:

  • Malnütrisyon. Haftalık bir süre boyunca yetersiz protein tüketimi nedeniyle kilo-vermek-icin-spirulinagenellikle.
  • Dehidrasyon. Kolayca yeterli sıvıları içerek kaçınılmalıdır.
  • Elektrolit dengesizlikleri.
  • (Birkaç ay içinde ağırlığı büyük miktarda kaybeden insanların% 25 kadar olarak) safra taşları.
  • Yorgunluk
  • Baş ağrısı
  • Sinirlilik
  • Baş dönmesi
  • Kabızlık
  • Adet düzensizliği
  • Saç dökülmesi
  • Kas kaybı