ZAYIFLATAN YAĞLAR ZAYIFLATICI BİTKİSEL YAĞLAR

ZAYIFLATAN YAĞLAR

Ayrı ayrı yağları kullandığınız da tek başına kilo vermeniz de çok etkili olmayabilir , ancak bu yağların harmanlanmış halleri kilo verme de çok yardımcıdır.

Bu yağlar, iştahı dengeler. Enerjinizi arttırır. Metabolizmanızı dengeler, ruh halinizi ve yüceltir.

  1. Greyfurt yağı : Kilo kaybı için en iyi uçucu yağlar biri olarak bilinir. Greyfurt selüliti giderici kilo kaybı yaratıcı etkilerinin yanın da, stres ve zihinde ki düşünceleri canlandırmaya yardımcı olduğu görülmüştür. Duygusal ve ruhsal düzeyde, greyfurt kişinin kendini kabul etmesine, yeme bozukluklarına ve beden imajını etkiler.
  2. Limon yağı : Limon ​​yağı, detoks özelliğine sahiptir. Vücut üzerinde etkisi vardır fiziksel enerji seviyeleri arttırır ve bağırsak parazitleri, sindirim rahatsızlıkların da etkilidir. Duygusal ve ruhsal düzey de kişinin ruh halini düzenler daha doğru kararlar almasını sağlar.
  3. Nane yağı : Nane, sindirim sorunlarına büyük katkı sağlar. Kişinin metobolizmasını düzenler. Daha aktif bir bağırsak sistemi oluşturur. Duygusal ve ruhsal depresyon gibi ağır duygular da kişinin iyimserlik ve motivasyonunu arttırır.
  4. Zencefil yağı : Zencefil yağı, sindirim ya da sindirim sorunları için iyi etkilere sahip olduğu bilinmektedir.Ayrıca, vücudun enerjisini arttırır vücudu ısıtır,  sistem için bir uyarıcı olarak işlev görür. Zencefil yağı duygusal ve ruhsal, yönden kişiyi güçlendirir. Zencefil yağının ısınma ve uyarıcı özellikleri kişinin iç gücünü değiştirir bizim daha istekli olmamızı hayata karşı daha pozitif bakmamızı sağlar.
  5. Tarçınyağı : Tarçınyağı kilo kaybı için tüm diğer temel yağların çalışmalarını hızlandırmak için kullanıldığı bilinmektedir. Aynı zamanda, sağlıklı insülin düzeylerini etkiler sindirim ve dolaşımını artırır. Vücuda detoks etkisi yapar. Bağışıklık sistemini güçlendirir. Duygusal ve ruhsal yönden, tarçın yağı kişinin öz sevgisini artırır. Beden imajını iyileştirir.

Kilo vermek istiyorsanız düzenli olarak spor yapmalısınız. Hayatınızdan şekeri çıkarmalısınız. Şeker sadece kilo yapmaz ama aynı zaman kanser hücrelerini besler. Unlu gıdalardan uzak durmalısınız. Akşam yediden sonra şekersiz bitki çayı ve su dışında hiç bir besin tüketmemelisiniz. Diyetisyeninizin sizin için verdiği diyet listesine harfiyen uymalısınız. Diyet listesine kendi isteğinize göre besin eklememelisiniz. Eğer bir besin yerine başka birini tercih edecekseniz diyetisyeninize başvurarak değişimini yapacağınız besinin eş değeri olup olmadığını öğrenmelisiniz. Yukarı da saydığımız şeyleri sadece diyet sırasın da değil tüm hayatınız boyunca uygulamalısınız. Örneğin spor sadece kilo vermek için değil sağlıklı bir yaşamın parçasıdır.

Yukarı da saydığımız nitelikleri gerçekleştiriyorsanız bunların yanın da takviye olarak zayıflamaya yardımcı yağlardan kullanabilirsiniz. Hiç bir ürün tek başına işe yaramaz. Her ürün düzenli beslenme, düzenli spor ve bol su tüketimiyle işe yarar. Bu yağlardan belirtilen oranlar da aldığınıza emin olun. Oranların dışına çıkmayın. Kendi isteğinize göre belirlediğiniz oranların size fayda sağlamak yerine zarar verebileceğini unutmayın.

Tüm bitki yağları hakkında bilgi edinmek için kategoriyi ziyaret edebilirsiniz.